Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
Nasze biuro rachunkowe oferuje usługi związane z prowadzeniem podatkowej księgi przychodów i rozchodów, która jest najczęściej wybierana przez przedsiębiorców, którzy dopiero rozpoczęli działalność gospodarczą.
Zapewniamy usługi, takie jak:
- miesięczne lub kwartalne wyliczanie kwartalnej zaliczki na podatek dochodowy PIT na podstawie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów,
- sporządzanie ewidencji wyposażenia oraz wykazu środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych,
- roczne rozliczenie podatku na podstawie zapisów w Księdze Przychodów i Rozchodów,
- sporządzanie miesięcznych / kwartalnych deklaracji VAT-7 / VAT-7K na podstawie zapisów w rejestrach, sporządzanie deklaracji VAT-UE.
Ponadto zajmujemy się rozliczeniami z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Sporządzamy też dokumenty zgłoszeniowe i rozliczeniowe, a także liczymy kwotę spłaty z tytułu ubezpieczeń. Co więcej, prowadzimy ewidencję rejestrów zakupów i sprzedaży. Dzięki nim można obliczyć podatkowe zobowiązanie dla potrzeb podatku VAT, PIT i obciążeń ZUS.